Tickets en tours

Openstelling:
- van maart t/m september op donderdag t/m zondag van 12.00 tot 16.00 uur
- van oktober t/m februari op zaterdag en zondag om 12.00 en 16.00 uur
Reguliere rondleidingen: informeer aan de balie.

Ticket Grote Kerk:
Volwassene: € 3,00 - Kind tot 12 jaar gratis
Kaarten zijn verkrijgbaar aan de deur.

Ticket Haagse Toren:
Volwassene: € 7,50 - Kind van 3 - 12 € 5,50
Kaarten zijn verkrijgbaar via https://dagjedenhaag.nl/

Wanneer de kerk verhuurd is voor evenementen is bezichtiging helaas niet mogelijk.

De Grote Kerk is één van de oudste gebouwen van Den Haag en heeft daarom een rijke geschiedenis en een grote verbondenheid met de hofstad. De kerk is het toneel geweest van vele belangrijke gebeurtenissen, zoals de bijeenkomst van ridders van het Gulden Vlies en de Beeldenstorm, maar ook recent de doop van de Prinses van Oranje en Prinsjesdag. Al deze gebeurtenissen hebben hun sporen nagelaten in dit historische gebouw. Ontdek de verhalen van de Grote Kerk tijdens een bezichtiging en ervaar de serene rust van de kerk midden in de drukte van de Haagse binnenstad.

Bezoek de Haagse Toren

Tours:
- van maart t/m november op donderdag t/m zondag om 13.00 en 15.00 uur;
- van december t/m februari op zaterdag en zondag om 13.00 en 15.00 uur
Wanneer de toren verhuurd is voor evenementen is bezichtiging helaas niet mogelijk.

Je bent geen Hagenees als je er niet één keer op bent geweest; de Haagse Toren. De middeleeuwse toren bij de Grote Kerk in de oude binnenstad van Den Haag die door de jaren heen veel meer is geweest dan slechts een kerktoren.

Samen met een gids loop je de (in totaal) 288 treden. We stoppen op elke verdieping voor de verhalen van de stad, de toren en de mensen die je voorgingen in het trappenhuis. Onze beklimming eindigt boven op dit Haagse hoogtepunt; waar je op de omloop kan genieten van 600 jaar uitzicht rondom.

Hoe neem ik contact met jullie op?

Vragen over je bezoek aan de Grote Kerk? Neem contact op met Ga Den Haag of bel 070-747 0102.